سیّد شومن نژادپرست_علی عبدالرضایی

از سید علی صالحی فقط بخاطر این‌که همزمان خودش را سیّد و روشنفکر می‌نامید، همیشه بدم می‌آمد، سیّد لقب کثیفی‌ست که من نمی‌دانم آن‌ها که بیشتر می‌فهمند چرا خودشان را با آن به گه می‌کشند. هر سیّدی نژادپرستی‌ست که مردم را گاو می‌خواهد، البته گاو مثل تمام حیوانات عزیز است اما این‌جا ما کاری به حیوان نداریم بلکه با مردم کار داریم! سید خمینی، سید خامنه‌ای، سید خاتمی و سید موسوی و حتی همین دلقک خوب می‌دانند که بدون گاو تمام کارخانجات لبنیات تعطیل خواهد شد، گوشت گران و شیر می‌رود که نابود شود، تا چند سال پیش زمین‌های کشاورزی را هم فقط گاو شخم می‌زد، پس گاو مهم است و چون مهم است، مهم است که گاو باقی بماند! گاورمنت گاوبازی قهار است، پارچه‌ای جلوی شاخ تیز مردم نمی‌گیرد اما مثل یک گاوباز مدام با این شاخک‌ها بازی می‌کند.
پس جای این‌که هی بپرسید ماهیت فلان گروه و فلان اپورتونیست یا فلان مطرب و فلان برنامه‌ی رادیو تلویزیونی چیست کمی فکر کنید، ببینید نهایتِ مجموعه حرف‌هایی که می‌زنند و کارهایی که می‌کنند چیست، چه فرق‌هایی با اصلاح‌طلب‌ها دارند که کارشان کنترل گله در بزنگاه‌های سیاسی مختلف است، چگونه عمل می‌کنند، چرا این‌قدر که به شعار اهمیت می‌دهند قدری برای شعور قایل نیستند؟
اساسن این سا‌ل‌ها عرصه، عرصه‌ی تاخت و تاز شومن‌ها و اپورتونیست‌هاست که مثل ملاها گاوبازانی قهارند، جمهوری اسلامی دارد با همین گاوبازی کاسبی‌ها می‌کند، چرا توقع دارید برای گاوبازها هزینه نکند؟ هر جا که خبری از مخاطب الیت نبود و پاتوق گاوها بود، گاورمنت هم هست! گردِ هر کسی اگر جمعیت دیدید ردّ پول‌پاشیِ جمهوری اسلامی را هم آن‌جا بگیرید، لااقل به پروسه‌ی ساخت و ساز یکی مثل اکبر گنجی توجه کنید، کی بوده، کی شده، آیا واقعن تغییر کرده یا تنها نقش عوض کرده؟ اصلن چرا تمام رسانه‌های برون‌مرزی فقط دست کسانی‌ست که بعد جنبش یشمی- پشمی از ایران خارج شده‌اند؟ اصلن ببینید بعد از فعالیت تلویزیون‌های برون‌مرزی، چه کسانی به‌عنوان آپوزیشن و روشنفکر رادیکال معروف شده‌اند؟ چرا مدام کسانی مطرح می‌شوند که تا دیروز بسیجی یا شکنجه‌گر بوده‌اند؟ طرف معاون وزیر بوده در ایران، ناگهان راهی خارج شده و همسرش یک‌کاره ترک حجاب کرده بعد هم در چشم به هم زدنی، سانسورچی من شده مدیر یک تلویزیون پرهزینه که حالا می‌خواهد احقاق حق کند! نه، بسیجی تا ابد بسیجی می‌ماند، کسی که تا دیروز داشته مداحی می‌کرده و مواجب‌بگیر جمهوری اسلامی بوده کونش تا ابد گُهی‌ست، ضمنن هیچ‌کس عوض نخواهد شد، همه تنها نقش عوض می‌کنند.